Värk!


Har börjat få rysligt ont i låren/ljumskarna under den senaste veckan och det blir bara värre :S
Har ingen aning om vad det kan bero på, kanske att bebisen trycker på någon nerv eller så. Gör så ruskigt ont till och från att jag nästan viker mig dubbelt, aj aj.


Helgen har varit bra!

Igår
så for vi runt inne i stan, till babyproffsen för att hämta ut ett gratispaket med divesre saker som kan vara bra att ha :) Köpte också en amnings bh, skötväska och lite nappar :) Till sméloppan och köpte lite bebiskläder, till MAX och käkade och så till sist en sväng in på Coop.

På kvällen bar det iväg hem till Stina, där vi hade det mys hon, jag och Sara :)

Förresten så fick jag en kusin igår! Min faster åkte in 02.00 till BB och vid klockan 06.00 så var bebisen född, blev en liten flicka! :)

Idag
har vi varit på två olika husvisningar och sedan till vårat gamla hus i borsökna, vilket det finns planer på att rusta upp så att jag, älskling och lillkillen kan flytta in :) Skulle vara hur underbart som helt! Ett eget hus :)

Nu ska jag slänga in massa bebiskläder i tvätten och pyssla med diverse saker :) Imorgon bär det av hem till Viptorp igen!

/V

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, det närmar sig nu :) Hoppas vi hinner ses innan han tittar ut, även fast det funkar jättebra att ses sen också ;D Men det vore kul att hinna ta en fika eller något iaf! När kan du? PUSS!

2008-04-28 @ 13:46:41
URL: http://ungsambo.blogg.se
Postat av: Den gravida kossan

Det gick inte att skicka sms till diiiiig idaaaag. Men imorgon kan vi nog leka, ska bara sova lite först :-p Hörs imorgon :)

Massa kram!

2008-04-28 @ 23:53:24
URL: http://www.strippedconfessions.blogg.se
Postat av: maaalin..

nu var det ett tag sen du skrev. nyfiken! :)

2008-04-29 @ 22:38:05
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Postat av: Sandra

Är det dags? :D Uppdatera om det inte är dags, annars tror jag ju att du föder barn just nu kvinna ;p Hoppas allt är bra med dig i alla fall (L)

2008-04-30 @ 09:23:03
URL: http://ungsambo.blogg.se
Postat av: älskliii

men jag älskar dig fucker :D

2008-04-30 @ 14:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0