3 månaders spruta


Igår fick ju Liam som sagt sin 3 månaders spruta, stackarn.
Han satt så lugnt och snällt i mitt knä och småpratade lite när hon gav honom den,
hela ansiktet skrynklades ihop och han galltjöt, min lilla snutt!
Men nu är det gjort i alla fall :)

Var tänkt att jag och Jessica skulle gå på stan efteråt, men eftersom risken fanns att Liam kunde bli dålig av sprutan, så tyckte jag inte att det var någon bra idé.
Istället hämtade vi upp Jessica och hon och lilla Fabian följde med hem till Kjula :)
Jag fick sitta i baksätet med två småkillar bredvid mig, så mysigt så!

Här hemma gjorde vi väl inget speciellt, pratade lite och kollade på film.
Liam och Fabian låg bredvid varandra i babygymmet, Fabian boxade lite på Liam och klappade honom på huvudet medan Liam tog tag i Fabbes tröja, våra små sötnosar!

 



Igår kväll kom mamma hem också, har saknat henne!
Och idag bär det av mot stan, ska träffa Jessica och Fabian igen, och gå in på H&M och köpa något sött babyplagg, har nämligen fått 50% rabatt på valfritt :D



Nej, nu ska jag kila till Liam com ligger och pratar i gymmet,
-aigghhwoooahhh!, lät det nyss ;)

/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0