<3


Mitt humör må pendla, men en sak är jag övertygad om och det är att det inte finns någon annan som kan göra mig så lycklig som min underbara son Liam.

Sitter här vid datorn och han ligger bredvid mig i vagnen och pratar och sprattlar :)
Gick omkring med honom och sjöng lite nyss, då ler han sådär underbart och ser in i mina ögon.
Kan livet bli bättre?

Jag kan må hur dåligt som helst, men så fort jag får hålla i min älskade och se in i hans stora fina ögon så vet jag att jag är den lyckligaste människan på jorden.



Liam, du är mammas allt och bara jag har dig så klarar jag av allt! <3
/V

Kommentarer
Postat av: Anna

Kärleken till ens barn är det största som finns. Det är rätt otroligt.. det finns verkligen inget man inte skulle göra för sitt barn.

2008-08-11 @ 15:31:40
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0