Svar.


Till "Fia"
-Nej Liam är inte skel. Bebisar kan ha lite svårt att fästa blicken ibland.
Så nu vet du det.


Och nu till den söta kommentaren från det fyndiga namnet "!"
såhär löd kommentaren:

bara en fråga...
din pojkväns bästa kompisar har förlorat deras tvillingar... och du har inte nämt det på ett eller annat sätt. är du för upptagen med dej själv? eller bryr du dej bara inte???

Svaret:

För det första, vem f*n är du att komma och slänga den skiten på mig? Du vågar inte ens ge ut ditt eget namn. Och så till själva svaret, varför skulle jag nämna något? Enligt min åsikt så skulle det bara vara sårande. Jag står inte de personerna särskilt nära och jag tycker att det vore okänsligt att ta upp vad som hänt dom i min blogg, betyder det att jag är självupptagen? Jag har själv förlorat ett barn och skulle någon som jag inte känner så väl skriva det öppet för alla i sin blogg så skulle jag inte ta det som något positivt. Jag tycker att det som har hänt är hemsk, men det är inget jag behöver skriva en roman om i min blogg. Så snälla du fullkomligt korkade människa, tänk efter lite nästa gång du ska yttra din åsikt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättebra svar, Vicky!



Angående skelande ögon så kan jag stolt meddela att både jag & min man skrattar gott åt bilder på Isadora från när hon var mindre. Hon skelade så mycket att jag till sist trodde ögonen skulle fastna! Men nu skelar hon ingenting och det kommer (antagligen) inte Liam hetter göra.



Och varför varför varför, skulle Vicky skriva om deras förlust? Det är som hon skrev - om någon jag inte känner så bra hade skrivit om våra förluster så hade jag inte uppskattat det.



Och till dig Vicky - stå på dig. Du fixar det här! Stor kram.

2008-08-20 @ 12:23:07
URL: http://annadite.blogspot.com
Postat av: Maliiin

Right on!.. saknar dig!

2008-08-20 @ 16:56:55
URL: http://metrobloggen.se/curved
Postat av: Annika(hon som forlorade tvillingarna)

Komentaren du fick i din blogg var ju riktigt hemskt! Förstår inte hur någon ens kan tänka tanken. Jag tycker det är exakt som du skriver vicky, att man inte bara tar andras förlust och skriver det i sin blogg. Det är ju jobbigare att någon ens var tvungen att komentera det med tanke på att du vet vad Jocke och jag har upplevt och förmodligen förstår hur det kännas bättre än någon annan. Det var en riktigt respektlös komentar. Och sen inte ens stå för sin åsikt är också åt helvete.

2008-08-20 @ 20:43:00
Postat av: sara m

Männinskan som skrev detta har uppenbarligen ingen uppfattning och integritet och god ton.



Sedan är det ju så att bara för att man inte skriver om en viss sak i sin blogg som alla får ta del av, betyder det inte att man inte bryr sig! En blogg kan inte och borde inte kartlägga allt!



Stå på dig!

2008-08-21 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0