Pencillin


Kommer nog inte bli ett särskilt långt inlägg, Liam ligger i sitt nya babygym och gnäller lite så snart är det nog dags att hämta honom!

Är för tillfället bosatt i kjula, kom hem från gotland i tisdags och det började verkligen inte bra...

Min fot svullna upp och gjorde ont så in i h*levte, vilket resulterade i att jag inte kunde gå.
Icchay (som egentligen skulle jobba) fick därför stanna hemma och hjälpa mig med Liam,
fick en akuttid på vårdcentralen och åkte dit. Icchay och William fick bära in mig, stackarna.
Fick låna en rullstol och åkte iväg till läkaren som först inte verka ha en aning om vad som var fel med min fot,
hade ju inta snubblat eller något..
Tog blodprov och en annan läkare konstaterade att jag fått en infektion som förmodligen gått in i foten via negelbandet på stortån.
Ska käka pencillin i 10 dagar, usch :(
Nu efter 5 dagar så kan jag iaf stödja på foten så icchay kan jobba igen.

Har umgåtts mycket med Angelica sen jag kom hem vilket är mycket trevligt!
Men jag känner att det är jättemånga som jag skulle vilja träffa, speciellt er som inte har sett Liam än.
Jag är dock kass på att höra av mig och ta tag i saker. Så ge mig en spark i arslet så det blir av nån gång ;)

Nej, dags att kila.
/V

Kommentarer
Postat av: Hang

Åh tack! :) Jaa det gör jag ;D

2008-08-03 @ 15:27:31
URL: http://hang.blogg.se/
Postat av: Älskli

jag kommer snart hem till dig om inte för lång tid iallafall jag är inne på msn och hoppas att det slutar åska snart för jag vill prata med dig :) älskar dig

2008-08-03 @ 18:36:18
Postat av: Jessica,kusin,vän,Gudmor

hej gumman! Jag vill hitta på något med dig snart! Saknar er sjukt mycket! hoppas foten blir bra snart! Jag älskar dig! <3

2008-08-03 @ 22:26:05
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0