Liam 3 månader


Haft en lugn och trevlig helg trots att allt inte blivit som jag velat riktigt.

Idag fyller våran älskade son 3 månader, stora killen :)
Allting är bra med honom, sitter här bredvid mig i sin babysitter och grejar med sin snuttefilt.



Har nyss städat och grejat i mitt 'gamla rum' och ska strax starta en maskin tvätt.
Magen kurrar lite också, men ska in till mormor och käka klockan 12, som vanligt.
Rena rama lyxen måste jag säga!

Var i vårat hus i helgen, blev smått deprimerad när jag insåg att det fortfarande är mycket kvar att fixa innan vi kan flytta in.
Finns just nu inget golv (endast jord och sten) på hela nedervåningen...
Men ska det bli gjort så ska det bli gjort ordentligt, får väl se det så.


Nej, nu känner jag för att ta upp Liam och mysa lite innan det är dags att traska över till mormor.
/V

Kommentarer
Postat av: Fia

Är han skel? gulligt isåfall hehe :)

2008-08-18 @ 17:05:34
Postat av: !

bara en fråga...

din pojkväns bästa kompisar har förlorat deras tvillingar... och du har inte nämt det på ett eller annat sätt. är du för upptagen med dej själv? eller bryr du dej bara inte???

2008-08-20 @ 03:13:56
Postat av: eL

Han är inte skel, kanske bara svårt att fästa blicken? Så var det för mina bröde :) Fast det är bara sött :) Du har en väldigt vacker och söt liten pojk!

2008-08-20 @ 15:49:41
Postat av: Maliiin

han är jätte söt vicky! :)

2008-08-20 @ 21:52:45
URL: http://metrobloggen.se/curved

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0