Lördag


Liam ville som vanligt inte somna om vid 06.30 imorse, upp och hoppa mamma!
Har käkat frukost tillsammans med mor och far för ett litet tag sen och nu satt jag mig här :)
Liam ligger i sitt babygym och tjoar och har sig (hoppas att han väcker sin pappa)

Det är ju nämligen alltid så viktigt att pappa Icchay får sin skönhetssömn, och får sova till tjaa 11.30 ungefär.
För han är ju alltid såååååå trött.
Det är nog aldrig jag.
Kanske märker min bittra ironi, men det känns lite illa att han inte kan ta Liam iaf en timma på mornarna när han själv har fått sova ostört hela natten.

Hur som helst, Icchay var åtminstone världens sötaste inatt. Vet inte hur mycket klockan var när han klampade in till mig och Liam (eftersom vi bor hos min mamma och pappa så har vi ingen tillräckligt stor säng som vi kan sova båda två i)och la sig bredvid mig och förklarade hur mycket han älskar mig, och att han börjat förstå hur mycket jag faktiskt älskar honom, något som han haft lite svårt att inse...
Det kändes så skönt att höra och jag blev alldeles varm i hjärtat :)
Min knasiga fästman!

Idag ska vi ut till borsökna och renovera arslena av oss. Huset måste bli klart så fort som möjligt för jag står snart inte ut längre. Känner mig så misslyckad som måste tränga mig på hos mamma och pappa och bo här sålänge.
Men har inte mycket till val eftersom lägenheten försvunnit. Vi trodde ju nämligen att huset skulle vara klart tills nu, men eftersom det visat sig vara betydligt mer som behövdes göras så tar det ytterligare en tid innan vi kan flytta in...
Bara att acceptera det helt enkelt.



Nu börjar Liam låta missnöjd så vi hörs kanske senare :)
/V

Kommentarer
Postat av: Trinidad

SV: Gud vad kul med eget hus. Jag vill också ha :)Lycka till med allt !



Nja vet inte vad jag ska göra. Kanske ska på date men får se vad som händer. Känner mig fortfrande lite osäker. Men det löser sig !

Vill också vara ung mamma lite smått avendsjuk. Men man ska ju ha en bra kille först som stannar kvar. Man skaffar ju inte barn bara för att skaffa barn. Bådas lust bådas ansvar !

2008-08-23 @ 10:49:11
URL: http://exclusive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0