Onsdag


Haft en lagom lat och mysig dag :)

Angelica kom över strax innan lunch, pratade lite skit och tog en lång promenad med Liam och vagnen,
behöver ju röra på fläsket ;)
När vi kom tillbaka bestämde jag mig för att jag ville baka kladdkaka, sagt och gjort , så blev det :)
God var den också!
Framåt kvällen lämnade hon oss och Icchay kom hem strax innan åtta.

Nu står jag här med min plutt sovandes på armen, ska lägga honom i hans spjälsäng snart och göra mig iordning för sängen. Imorgon blir det bvc och Liam ska få spruta, min lilla kille.

Blir förmodligen att träffa Jessica och Fabian också :D

Nej nu säger jag Go'natt!
/V

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, är det dags för 3-månaderssprutan nu? Hoppas att det går bra och att Liam inte får feber. Isadora blev lite sjuk av första sprutan med feber som konsekvens. Dock så gick andra sprutan mycket bättre! Lycka till. :]



Åh, vad trevligt med fika-sällskap! Fungerar onsdag för dig? Då har barnbidraget kommit, haha. :D

Typ vid 13 utanför Guldfynd? Så kan vi komma på var vi ska gå då! Kram, och lycka till igen med sprutan!

2008-08-14 @ 11:13:24
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0