Sometimes


Hade en jättebra dag igår!
Hann med och träffa både Jonnah, Sandra och Angelica :)
Strosade omkring på stan och hade det trevligt,
åt god lunch på bamboo men fick inte i mig så mycket eftersom min lillkille protesterade.
William var snäll och åkte upp till lägenheten för att hämta vårat presentkort + alla mina pengar från studenten,
men de var inte där konstigt nog...

Nu står jag och skriver med Liam hängandes på axeln, för en gångs skull är han riktigt trött - dagtid!
Kanske har med det kassa vädret att göra, blir ju depp bara man kollar ut genom fönstret...
Om bara sisådär en timma så kommer sandra hit, vilket ska bli underbart, har massor som måste uppdateras ;)

Nej nu ska jag fortsätta med mitt vänner-maraton!

/V- Sometimes I just don't think I can make it

Kommentarer
Postat av: Jessica,kusin,vän,Gudmor

i morgon är det min tur ;D <33

2008-08-08 @ 12:50:52
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0