Tänk om...


Jag också kunde vara en såndär intressant bloggare som uppdaterar min blogg minst 4 ggr om dagen.
Kommer nog aldrig hända, man har väl ett liv vid sidan om som är betydligt viktigare! :)


Senaste tiden känns det som att det hänt extremt mycket,
har haft världens underbaraste semester på Gotland tillsammans med familjen och Angelica.
Känns jättebra att vi hittat tillbaka till varandra, hon betyder mycket!
Har också kommit tillbaka hem, träffat min älskade Icchay igen och börja känna mig smått deprimerad.
Men alla har väl sina dåliga och bra perioder I guess.

Gårdagen var i alla fall toppen på många sätt.
Tog bussen med Liam själv för första gången, gick utmärkt!
Träffade Angelica på stan och shoppade lite grejer på rean :)
Käkade på Mc'donalds där vi träffade Jessica & Fabian och Sara & Thimmy.
Fabian har verkligen blivit jättestor!
Jessica stannade kvar med mig på stan när Angelica var tvungen att åka,
har saknat henne!
Väntade på stan till Icchay slutat jobba och tog sedan bussen hem.


nej men,


Nu ska jag umgås med mina älskade, Icchay och Liam :)
/V
 

Kommentarer
Postat av: älskling

Min älskling jag älskar att få umgås med dig :) vi har haft en jätte mysig dag idag :')... Jag vill bara få dig att ta lite fler familje kort!!! Nu ska jag gå och krama på dig. Jag hoppas att det inte är jag som gör dig deppig jag vill baras göra allt för att göra dig lycklig :'(

2008-08-06 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0