Tiden går fort


Om en vecka blir våran kille hela 3 månader.

Tiden har gått väldigt fort men jag känner trots allt att vi hunnit med ganska mycket.
Känner mig nöjd med sommaren med andra ord :)

Liam sitter bredvid mig i babysittern och gnäller lite, så tänkte ta upp honom!
Sådär, nu sitter han i mitt knä men är ändå inte helt nöjd, tror han börjar bli hungrig.

Dagen har bara spenderats hemma, i min och Liams ensamhet, kan inte säga att jag direkt ogillar det men lite mera sällskap skulle ju inte slå fel! Har hunnit med och tvätta och städa lite idag, och mer ska det bli!
Var nyss ute på en promenad, i hopp om att Liam skulle vilja somna, icke.
Sötnosen har fått för sig att man inte ska sova på dagarna nämligen, varför göra det när man kan vara vaken?

(Skrivet ca en timma senare)

Liam vart akuthungrig så satt mig i soffan och ammade min älskling, åt och somnade.
Hm, kanske ska klaga oftare över att han inte sover om dagarna ;)
Nu har han i alla fall sovit i en dryg timme, i vagnen som står i vardagsrummet.

Mormor är snäll och gör fisksoppa åt mig och pappa till kvällsmat, papsen kommer väl hem alldeles strax antar jag.
Icchay jobbar fortfarande ska sluta inom en timma iaf...
Känns jättetråkigt att han jobbar så mycket, han går upp innan mig och kommer hem mellan 19-22.30 på kvällarna, alltså ingen tid för oss tillsammans direkt.
Nu ska han dessutom jobba 11 dagar i sträck, money is what keeps people going.
I höst blir det nämligen att satsa stenhårt på körkort!
Både för honom och mig :)

Nej, nu ska jag inte trötta ut er med alltför mycket text.

Trevlig kväll!
/V

Kommentarer
Postat av: Älskling

Älskli du är världens bästa och jag älskar min stora kille! :) du svarade inte igår:( men jag kommer hem och kramar er idag :)! jag kommer ju inte jobba så länge till och jag måste se till att jag får ihop till körkortet :/! älskar er

2008-08-12 @ 08:26:03
Postat av: Anna

Fram med mer text! Jag tycker om långa inlägg och du skriver bra. :]



Jobbigt att pojkvännen är borta så mycket, men som du skrev - pengarna behövs alltid.

Säg till om du har lust att ta en fika nån dag, nästa vecka kanske? Jag sitter också bara hemma medan Robin jobbar. Isadora kan behöva träffa andra bebisar. :]

2008-08-12 @ 18:44:13
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0