Today


Eftersom gårdagen bara tillbringades här hemma i min ensamhet så kände jag starkt för att hitta på något idag.
Så blev det inte, åtminstone inte utanför hemmet.
Pappa och Icchay åkte iväg på förmiddagen för att fortsätta med flytten.
Jag och Liam stannade kvar hemma.

Ringde Angelica som kom över med Princess och vi har bara segat större delen av dan,
lyckades ta en promenad på eftermiddagen iaf ;)



Nu har Angelica åkt hem och pappa och William är hemma, Icchay är fortfarande kvar och städar i lägenheten.
Själv sitter jag här och Liam ligger i sin spjälsäng och sussar (peppar peppar)...
Han tycker verkligen inte om att bara vara hemma under dagarna, fruktansvärt rastlöst anser han!

Därför är jag ganska lycklig över att ha ett fullspäckat schema för morgondagen :)
Klockan 11.00 ska vi på namngivning för min minsting kusin Vendela.
Därefter är det husvisning som vi ska åka och kolla på, för andra gången (hoppas hoppas att de tar mammas & pappas bud!)
Sedan blir det förmodligen en sväng till borsökna för att sätta upp gipsskivor och forsätta måla och lägga golv.

Hoppas ni haft en trevlig helg :)
/V

Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: Jag ska bara ta det lungt :)

2008-08-31 @ 11:06:29
URL: http://johannavk.blogg.se/
Postat av: Sandra svarar

Jaaa! Vi måste ses, saknar dig. Jag är ledig en del i veckan som kommer, tycker att vi ska försöka ses då :) KRAM!

2008-08-31 @ 21:08:59
URL: http://ungsambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0