Upp och ner, ner och upp.


Har hänt en del den senaste tiden vilket har gjort att jag inte har haft någon större lust till att ägna min tid här.
Nu är allting i alla fall på topp och jag känner mig lite pirrande lycklig i magen.
Men med mitt knasiga humör så vet man ju aldrig när det dalar neråt igen.
Njuter av nuet hur som helst :)

Igår så spenderades större delen av dagen hemma hos Jessica och Fabian, gjorde väl inget speciellt sådär, men det är skönt att komma iväg hemifrån och bara ta det lugnt med någon man tycker om :)


Idag har jag ingen direkt plan på vad som händer, Icchay är ledig i 5 dagar framöver och tanken var att han skulle upp med pappa i morse och åka ut till borsökna för att jobba. Men när jag kliver upp så ser jag att han fortfarande ligger och sussar. Hm.

Själv så får jag knappast någon sömn om nätterna, men jag har vant mig så jag lider inte särskilt mycket av det,
såhär brukar en vanlig natt se ut:

Liam brukar somna runt 23 i sin spjälsäng (om vi har tur) sen vaknar han omkring 02 och ska äta. Då brukar jag lägga mig ner och mata honom och försöka hålla mig vaken, vilket nästan alltid misslyckas.
Vaknar väl runt 03.30 igen och märker att han fortfarande ligger och 'snuttar', håller mig vaken och försöker sedan lägga ner honom i spjälsängen igen.
Efter 30 min brukar han somna.
Vaknar vid 05 igen och då ger jag upp. Tar upp honom, lägger honom brevid mig och han får snutta sig till sömns.
Brukar vakna igen vid 06.30 ungefär och då blir det blöjbyte och sedan ett nytt försök till och få lite sömn.
Brukar inte fungera.




Har lite annat jag vill dela med mig av men det får bli i andra inlägg, känner att det här börjar bli aningens långt och ointressant.

/V 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var inte långt eller ointressant. Du skriver jättebra och spännande! Förstår att du är trött med tanke på hur lite du får sova. Tycker du ska försöka se till att din pojkvän tar Liam på morgnarna när han är hemma, så att du också kan få sova nån timme extra!

2008-08-25 @ 16:44:23
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0