GOD JUL & GOTT NYTT ÅR (lite sent sådär..)


Hejsan hoppsan!

Äntligen är julen över och jag slipper känna mig nedstämd utav att inte ha någon som helst julstämning i kroppen.
Julen blev lyckad hur som här uppe i nya huset :)
Julafton med familjen och juldagen med släkten.
Och massa fina julklappar!
Fick min efterlängtade volym master och mobila bredband.
Kunde ju inte bli bättre.
Liam fick diverse olika leksasker och kläder och en massa annat så han var nog nöjd han med :)
Inte det minsta rädd för tomten heller!

Imorgon vankas det nyårsfirande har jag hört.
Vad hittas på? Vet inte än faktiskt.
Jag, Liam och Icchay kommer iaf vara här uppe i huset och kolla på fyrverkerierna
(har ju utsikt över hela stan här ;))
Sen får vi se om någon eller några av våra kära vänner vill dyka upp och hålla oss lite alkoholfritt sällskap!

Idag har vi varit på BVC med skrutten och han har börjat traska uppåt rejält på kurvan igen.
Underbart! Antar att det har och göra med att han äter mycket mera puréer nu än tidigare, han har äntligen börjat inse att det smakar bra. Tokstollen.
Efter BVC åkte vi till torshälla för att hälsa på Icchays kompisar Eric och Janina som fått tillskott för 2 månader sen, en liten söt flicka vid namn Leah!
Var riktigt trevligt måste jag säga :)

Och för er som undrar så är jag och Icchay tillsammans igen!
Vi tar en dag i taget och ser om vi kan få det här att fungera igen,
Har ju varit slut i över två månader så försöka skadar ju inte!

Nu ska jag strax följa med mamsen till coop och handla lite.

Hörs när vi hörs :)
/V

  







Kommentarer
Postat av: Gudmor

UNDERBARASTE POJKEN I VÄRLDEN!!!

och du är världens underbaraste vän hjärtat<3

2009-01-13 @ 00:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0