Many things


Har lyckats få Liam att somna för ca en timma sen. Vaknade nyss men lyckades få honom att somna om igen, i sin säng. Det är jättebra med tanke på att jag och min lilla plutt alltid sover tillsammas i min säng.
Så nog känner jag mig lite solt allt!

Något jag inte känner mig fullt så stolt över är att jag missade tiden på bvc idag. Var helt övertygad om att det var imorgon vi skulle dit, och så tar jag fram lappen för att se vilken tid och då visar det sig att det var idag...
Klantigt och pinsamt. Bara att ringa dit imorgon bitti och förklara det hela.

Nu i helgen har Icchay varit här vilket förstås har varit trevligt. Det är bara synd att han inte kan komma och träffa Liam oftare.. men men, nu är det som det är och vi löser det på bästa möjliga sätt.
Ibland vill jag egentligen inget hellre än att vi ska bli tillsammans igen, jag vill ha tryggheten i att han finns för mig.
Men samtidigt vet jag att det är bäst såhär och det känns skönt på något sätt, för jag vet ju faktiskt att han fortfarande finns för mig liksom jag finns för honom.


Allt är för övrigt kaos för er som undrar. Det är tredje advent och julkänslan = 0. Vi är mitt i en flytt och det ser helt ärligt talat ut som skit här hemma. Grejer överallt som håller på och packas ner och sorteras bort.
Just nu vet vi inte ens vart vi ska fira jul. Målaren kommer till hällby imorgon och ska börja måla och fixa vardagsrummet och matrummet, innan dess kan vi ju knappast börja fixa inför julen.
Borsökna är förstås inte klart än heller...
Blir galen på alla som frågar mig hela tiden när det är klart, och jag får alltid ge samma svar. Jag vet inte!
Våran familj har så snuskigt mycket att göra just nu så för tillfället kommer renoveringen av huset jag och Liam ska flytta in i i andra hand..
Vi ska liksom tömma, flytta och städa 2 hus, 2 garage, 4 uthus och ta reda på 16 bilar. Samt renovera nya huset i hällby.
Innan sista januari.
Så tid finns det verkligen inte gott om.

Nej en väldans massa pladder och ditten och datten är vad det blev av detta inlägg.
Nu ska det ses klart på boston tea party och sedan krypas till kojs.

God natt!
/V


There are many things that I would like to say to you but I don't know how..

Kommentarer
Postat av: Jessipessi

Säg till om ni behöver nån hjälp :)

2008-12-17 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0