As we go on :'(


Jag förstår inte hur jag fortfarande kan känna det så starkt?
Tänka tillbaka på allt
Tänka tillbaka på dig & mig, allt vi faktiskt gått igenom tillsammans

Jag skäms över & säga att det fortfarande gör så hemskt ont i mig
så fort jag börjar tänka på allt så vill tårarna inte sluta rinna
för jag saknar dig något otroligt :'(

Ditt svek var det jävligaste jag varit med om
men samtidigt kan jag inte sluta tänka att du säkert aldrig ville mig något illa
men du sårade mig något enormt
av alla människor som svikit så trodde jag att du aldrig skulle bli en av dem

Jag älskade dig så enormt, du var alltid högst på min lista
du förstod mig, vi var som en & samma person
och ju längre tiden gick dessto närmre kom vi varandra
insåg mer & mer hur otroligt lika vi var
att samma saker alltid hände oss, samtidigt.

Men jag kunde inte ta det som hände
jag klarade inte av det
jag klarade inte av att stå så nära en person som vänt mig ryggen och ljugit för mig om en så pass stor sak
vi har säkerligen åskilda åsikter om den saken ännu
det är just därför jag inte kan vara en del av ditt liv och du inte kan vara en del av mitt
för sveket skulle alltid ligga bakom
och du skulle alltid tro något som jag vet inte funnits

Vi skulle aldrig klara av det
och det svider som fan fortfarande
för jag trodde att du alltid skulle vara en del av mitt liv
jag ville aldrig förlora dig
men vad skulle jag göra?

Saker är inte som de en gång var
även om jag ibland önskar det :'(


</3

As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever


Kommentarer
Postat av: jessica

Får jag ligga tvåa på din lista då?

2008-02-15 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0