Dags att lägga ner?


Börjar kännas för jäkla tråkigt att blogga, får nästan aldrig någon respons på det jag skriver & det ger mig ganska lite motivation till att skriva.
Inte för att det egentligen är grundtanken med bloggen, skriver till största delen mest för mig själv :)
Men det blir ju betydligt mycket roligare om man vet att folk läser & ger en lite respons!


image58


Har ju iofs bevis på att det är skapligt måna som besöker den varje dag, men ni får gärna slänga in en kommentar också ;)



Rundvandringen i Fors kyrka var ganska intressant faktiskt, och efter det blev det en sväng in på bild & form, fick börja med att måla av en tavla som Picasso gjort, skitkul! :)
Därefter åkte jag ner på stan & träffade Sara & Malin, tog en fika på kungsörsbagarn och hade det trevligt!
Fick inte komma hem till lägenheten idag heller tydligen, så sitter här hos mamma & pappa uppe i skogen.

Ska ta & lägga mig & vila lite framför teven nu tror jag, är jättetrött!

Men sköt om er mina trogna läsare :)
Puss & kram
/V


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej läg inte ner bloggen! brukar titta in lite titt som tätt :)

2008-02-26 @ 21:54:44
Postat av: Anna

Lägg inte ner bloggen. Det är superkul att kunna gå tillbaka och läsa när barnet kommit. :]

2008-02-27 @ 11:34:43
URL: http://annadite.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Nej lägg inte ner. Men lägg in fler bilder, blir roligare att läsa då :)

2008-02-27 @ 13:42:37
Postat av: Jess

Lägg inte ner :)Jätte kul o läsa, e inne varje dag och läser!!

2008-02-28 @ 09:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0