Extremt trött

Känner mig verkligen hur slut som helst just nu! orkar knappt sitta upp..
Ska bli en riktig fröjd att gå & lägga sig :)

Nu ska jag skriva rent en uppgift om invandring i etiken & sedan hoppa in i duschen!
Imorgon är det skola 8.30 som gäller. Tröttsamt & börja så tidigt :(
Förhoppningsvis så har rektorn tid & prata med mig också, måste fråga om jag kan ta bort svenska c & lägga till datakörkort såhär sent? Skulle underlätta som tusan. Och eftersom det handlar om lika mycket poäng så skulle ju inte det bli lidande heller.
Så jag hoppas!

Aja, god natt på er :)

/V

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Okej men vad skönt att du ändå kan ta studenten nu och läsa upp det lilla sedan :D

Ha det fint! Kram

2008-02-25 @ 23:02:13
URL: http://mimmisdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0