Förbjudet att komma hem


Japp, Icchay förbjöd mig att komma hem till lägenheten idag. Vart lite förvånad & misstänksam & frågade "vadfan då för?" Han svarade att det skulle vara mycket roligare om han inte berättade, så bäst för honom att det är något bra! ;) haha

Dagen har varit jättebra, åkte ner på stan & sprang till MVC med älsk, allt såg bra ut. Har gått upp 8,5 kg nu allt som allt :) skitkul! Bebis hjärtljud låg på 145 & det var ju också bra!
Dessutom följer jag min kurva precis som jag ska :)

Efter MVC så mötte jag upp lillebror vid Ego för att hjälpa han med jeans, men vi hittade inga ;( lite trist.
Lillebror gick till bussen och jag träffade Mickis, var tänkt att vi skulle ta en fika, men vi insåg snabbt att det var lite för dyrt för våran taskiga ekonomi så vi käkade på Mc'Donalds istället, haha!
Sedan var vi runt i lite affärer & kollade, jag köpte en hårfärgH&M så snart kommer jag vara mörkbrun, nästan svarthårig, det ni! ;)
Måste bara se till & kleta in mig i en jäkla massa brun-utan-sol så att jag inte kommer se sådär taskigt blek ut!


Imorgon är det dags för skola igen för min del, ska faktiskt bli ganska kul. Får träffa Sandra & Therese iaf! :)
Sedan blir det förmodligen så att jag & sandris tar en liten promenix hemma hos mig, så hoppas på att det kommer vara fint väder imorgon!

Fick en kommentar ev en anonym om vi visste att vi väntade en son eller om det bara kändes så?

så kan väl passa på & säga att vi vet att vi väntar en son, fick reda på det när jag var tvungen att åka in akut till förlossningen & göra ett UL :)

Nej men dags för en massa plugg & lite kladdkaka nu ;)

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0