Fredag 22/2


Idag är det 19 månader sedan jag & Icchay blev tillsammans! Ingen större orsak att fira just 19 månadersdagen, men kul att nämna tycker jag :)

Älskar dig min ängel<3

Idag vaknade jag ganska skapligt & skickade iväg ett mess till malin & frågade om hon hade lust att följa med ut på en promenad, var så jäkla fint väder imorse så jag kände en extrem längtan till att få komma ut faktiskt :) & Malin hakade på, var riktigt mysigt! Gick en runda på en halvtimma kanske, orkar verkligen inte gå mycket längre heller, värken i vaderna & anfåddheten sätter stopp för det!
Men efteråt gick vi hem till henne, har inte varit i hennes lägenhet sen hon flyttade tillbaka till Eskilstuna så jag tyckte att det var på tiden!
Satt & pratade i någon timma & sedan traskade jag tillbaka hem :)

Mamma kom & hämtade upp mig & jag följde med hem hit till Kjula för att plugga lite, eftersom vi inte har word på datorn i lägenheten :/ ska sätta igång med det alldeles strax :)

Icchay vaknade när jag fick skjuts hit av mamma, så har tyvärr inte sett så mycket av min älskling idag :/ & kommer inte göra det ikväll heller, för jag ska vara barnvakt åt Ida tillsammans med Jessica & det ska bli riktigt kul! :)
Icchay ska iväg på krogen med några kompisar...
Usch för krogen ;) haha

Nej men nu ska jag trycka i mig det sista av chockladpuddingen jag sitter & smaskar på & sedan ska jag fortsätta skriva om Jehovas :)


Ni får ha det toppen & tack för att ni läser :)
/V





Kommentarer
Postat av: Bea WIGGOSMAMMA

Grattis på eran 19 månaders dag :)

2008-02-22 @ 17:28:59
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: Sandra

Grattis till 19 månader :D

2008-02-25 @ 09:58:50
URL: http://sandrag88.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0