Fredag & SPORTLOV


japp, nu är det sportlov! Är fortfarande sjuk, men mår betydligt bättre! Så det känns toppen :)

Tackar för alla era söta kommentarer, blir alltid så glad! <3

Just nu är jag ensam hemma i kjula, mamma är hos Marianne och ja, resten jobbar & är i skolan ;)
Mormor har iaf fått komma hem nu! :) fick komma hem igår, glömde nämna det, så hon är givetvis inne hos sig (huset bredvid).

Det är extremt stökigt här hemma, mamma har inte haft nån tid alls med & städa så jag har varit lite duktig & damsugit nästan hela huset. Men det märks att jag inte är fullt kry, har ju igen som helst ork i kroppen! :( uhh. Men bättre än & ligga & spy! haha :)

Ska följa med på Icchays uppspel ikväll, så det kanske är lika bra att vila upp sig lite nu innan. Men jag vill överraska mamma med & göra fint här hemma! får se om jag orkar helt enkelt :P

Ska jag vara ärlig & allmänt konstig så känns det faktiskt inte alltför bra med sportlov, är ju ändå ledig så mycket i veckorna & slutar ju dessutom till vecka 13. Alltså nästan ingen skoltid kvar alls. Känns inte så bra :( hm..


Försöker ladda upp en bild på magen innan jag blev gravid & en på magen i vecka 27 (är i vecka 29 nu), men datorn är så seg så det fungerar inte ;(

Spana annars in vycki.bilddagboken.se (måste dock vara inloggad)

Ha en underbar helg!
/V

Kommentarer
Postat av: jessica

har icchay uppspel i dag =( det ville ju jag se.
ses i morgon älskling.

2008-02-15 @ 16:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0