Fullt upp

Har inte blivit nått blogginlägg idag inte. Ledsen men har haft ganska fullt upp faktiskt :)

Har varit & handlat maasssa mat på coop tillsammans med familjen, så nu har vi kylen/frysen & skafferiet nästan fullt! Så skönt :) Sen har vi varit & hälsat på mormor idag igen! Nu mår hon mycket bättre febern är nere på 37,2 vilket ju inte är någon feber alls! Jättebra. Och blodsockret är nere på 8 eller 9.
När det var som värst låg det på 21, och har man 25 så hamnar man i koma :S

image46

Nu har jag & älsk precis avnjutit en jättegod middag! Någon supergod kycklingröra med ris, smaskigt!
Nu kollar vi på postkodmiljonären, tycker det är skitkul :)

Men jag hoppas att ni haft en jättebra dag & jag får tacka för era supersöta kommenterar :) blir så glad<3

Nu ska jag mysa lite med älsk!

Puss & Kram på er :)
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0