God middag!

Solen skiner och jag känner mig glaad :D

image49

Är hemma i kjula, eftersom jag är ledig idag! Eller ja, har en lektion som jag i princip kan ha när jag vill (bild & form) så ska bara se till att ändra den till en annan dag.

Idag ska vi äntligen till Ikea :) som jag tjatat, haha! nejdå. Vi kom fram till att det är mycket bättre att åka en vardags eftermiddag/kväll eftersom det inte är så förbannat mycket folk där då.
Var ju lönehelg i helgen, så skulle ju inte ha varit alltför kul att trängas där inne med alla människor.

Hur som helst, har precis käkat frukost och ska strax hoppa in i duschen. Sedan är det dags för att sy upp våra gardiner och efter det laga mat till mamma & mig :) För de som undrar så är min mamma egen företagare, keramiker, och jobbar därför hemifrån när hon inte är ute på marknader och mässor och säljer sina saker :)

Lillebror slutar vid kvart över 3 och då ska vi hämta upp honom och sedan åka :)

Men kom just på att vi har ett litet problem, fasen. Icchay följde med Moffa till S-tälje inatt när han kom förbikörandes med lastbilen. Han skulle skjutsa tillbaka honom i eftermiddag någon gång. Fan! Han skulle ju med till Ikea, men tror inte att han kommer hinna...
Aja det återstår att se!



gammal bild på mamma :)
Fin är hon!
<3


Igår färgade jag mamsens hår! Eller ja, tonade det. Hon tycker att hon har gått och blivit en aning gråhårig (vilket ingen annan än hon själv ser) så jag tonade det i typ samma färg som hon redan har. Tog sin lilla tid eftersom hon har jättetjockt och jättelångt hår, nästan ner till rumpan! :P Blev bra iaf! Ingen större skillnad men hon blev nöjd :)


Idag fyller min kära vän Malin 19 år, så jag passar på att gratta henne här lite :)<3

Dessutom fyllde Sandra Andersson 19 igår och även Jonna Lantz 19 idag! En himla massa människor som fyller med andra ord :) kul!

Nej men dags för mig att sätta lite fart!

Hur ser eran dag ut? :)

Puss & Kram
/V

Kommentarer
Postat av: maaalin

jätte söt bild på dig & magen! den bara växer & växer :) .. kram.

2008-02-04 @ 12:12:52
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Postat av: Malin

TACK GUMMAN!

2008-02-04 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0