Helgen

Ojsan, taskigt med uppdatering här måste jag ju erkänna! Det ska jag ändra på! :)

Min helg har varit kanon, i fredags blidde det iaf så att jag & älsk följde med mamma & pappa hem, hade hur mysigt som helst. Kollade på let's dance och käkade god mat & så, men älskling somnade pladask i soffan runt 10 sen vaknade han inte förns 12 nästa dag typ, haha! Min sötnos.

I lördags begav vi oss på husvisning i gredby :) kaankse kaannske att det är ngt på gång där, men inget jag får prata om (A) kul vore det iaf!
Efter visningen tävlade lillebror i munktellarenan, var tvungen att få en viss tid på 60 m så att han kan vara med i ungdoms sm, och det fick han :D jag blev lite stolt. Speciellt eftersom han sprang mot de som var 17 & slog de flesta!

På eftermiddagen åkte vi hem till lägenheten och myste, lagade tacos och såg på melodifestivalen :)
men blev riktigt förbannad, hur i helvete kunde christer sjögren gå vidare? sån jäkla hemsk & pinsam låt! Antar att det måste ha varit alla gamla tanter som är små tända på honom som röstade som galningar. Illa måste jag säga!
Efter melodifestivalen kollade vi på Titanic, var skitlängesen jag såg den så var tvungen! Åh jösses vad medtagen jag blev, den är ju så hemsk :(

Igår var vi bara hemma och degade hela dagen, gick inte ut en enda gång. Var bara allmänt lata! Men skönt att vara det ibland, var lite duktigt & pluggade lite etik iaf! Så det kändes bra. Nu måste jag egentligen fortsätta plugga, men är ju tvungen att skriva lite först :)

Var ju ledig idag också, så har varit hemma och plockat och damsugit lite. Sedan käkat kebab, kollat på beck med älsk och varit nere på stan & fikat med stina! :) Hittade en topp på Gina Tricot igen som bara kostade 29 spänn, var tvungen att köpa :)
Stina var en hurtbulle och begav sig efter någon timma till friskis, så då tog jag bussen till lassarettet för att hälsa på mormor tillsammans med mamma!
Hon har legat där i över 2 veckor nu, men börjar äntligen bli bättre. Jag hoppas verkligen att hon får komma hem snart!


Denna vecka är det alltså 4 skoldagar att klara av & sedan är det sportlov! Efter det är det endast 4 skolveckor, varav 4 skoldagar i veckan, kvar för mig! Helt sjukt. Jag har alltså 24 skoldagar kvar allt som allt. Det är ju verkligen ingenting..

Liam verkar iaf må prima där inne i magen, sparkas, knuffas och rullar runt :) så mysigt så! Börjar dock känna mug extremt otymplig och klumpig vilket jag tycker är jättejobbigt :(
Men går ju in i vecka 29 imorgon så det återstår bara 11 veckor till beräknat förlossningsdatum :S Längtar jötemycket samtidigt som jag är skitskraj! haha!

På onsdag stratar äntligen föräldrarutbildningen och på torsdag ör det dags för ett besök på mvc
igen, jag längtar :)


Nej nu har jag pladdrat p åallt för längem dags för lite plugg!

Sköt om er!
P&K
/V

Kommentarer
Postat av: Icchay

Jag saknar inte dig heller jag älskar inte dig heller och jag tänker inte ens i min vildaste fantasi skriva att jag älskar dig =(

2008-02-12 @ 12:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0