IKEA

Har precis pysslat klart med grejerna jag köpt på Ikea :) vart så förbannat snyggt om jag får säga det själv!  köpte två fönsterlampor, typ dom som finns i det tidigare inlägget. Fast i två olika storlekar. Sedan två vita krukor och växter, brun/beiga soffkuddar och korgarna som jag la upp förut :)
Har ju också hängt upp gardinerna som jag sytt och och stykt nu!

Skulle vilja ta en bild på allt, men har inge batteri till kameran och sladden till datorn är hemma i kjula :/ så det fungerar ju inte så himla bra!

Imorgon är det dags för skola igen. Tre lektioner, så jag överlever nog ^^

Liam är ovanligt lugn i magen :/ det oroar mig lite grann men antar att det är för att jag rört på mig så mycket idag! Han kanske kommer igång när jag gått och lagt mig :) Hoppas det iaf!

Men vi hörs imorgon :)

Ta hand om er!
/V

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ta bild så fort du får kameran laddad, nyfiken.
Hur känns det när det rör sig i magen, gör det ont eller känns det konstigt?

2008-02-04 @ 22:42:07
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0