I'm leaving!


Den här dagen har sugit balle. Har känt mig så jäkla depp & har inte haft lust eller ork med någonting. Har känt mig riktigt dålig med andra ord.
Nu har jag iaf lyckats åstakomma lite plugg samt lagt upp ett pluggschema för mig själv - som jag åtminstone ska försöka följa!

Messade med Stina pina också & hon erbjöd sig snällt att jag kunde komma dit med mitt deppiga humör & genast kändes det lite bättre! Ska dit om typ en timma, så ska börja göra mig iordning nu :)
Sen kanske sara kommer förbi en sväng också, vilket vore trevligt!

Imorgon bär det av till södertälje, Icchays pappa ligger på sjukhus så vi ska dit & hälsa på honom. Icchay åker till tälje redan ikväll. Så jag tar tåget ensam imorgon & möter upp honom!

Nej men dags att fixa lite saker nu!

Ha det finnemang
/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0