Komplicerade helvete

Fan ta mig & mina förbannade tankar.

Så fort jag är ensam så attackerar de mitt huvud. Allt gammalt, alla känslor, alla tankar, allt jävla komplicerat helvete kommer upp till ytan igen och gör mig så förbannat ledsen. Och förvirrad.
Folk missförstår mig, eller tar åt sig eller helt enkelt tycker att jag är korkad.
Men jag skriver bara vad jag känner så enkelt är det.

Allt är ett komplicerat jävla helvete i min skalle just nu och jag önskar att jag bara kunde slå av alltihop, alla tankar. Och endast fokusera på allt som gör mitt liv så fantastiskt underbart.

Älskade älskade lilla ängel i min mage, vart skulle jag ta vägen om du inte fanns?<3


/V - Förvirrad, vilsen och allmänt tankspridd.

Kommentarer
Postat av: Maja

Villken vecka är du i nu? :)

2008-02-13 @ 21:29:17
URL: http://ViUngaMammor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0