Måndag


God morgon allihopa :)


Vaknade faktiskt ganska tidigt för en gångs skull, eller ja innan 10 iaf! haha
Sitter här i min ensamhet nu, är fortfarande hemma i kjula, mamma är & skjutsar William till träningen och älskling ligger givetvis och sover fortfarande ^^

Känns jättekonstigt, jag har inte varit i lägenheten sen i onsdags kväll när jag blev sjuk. Känns så skönt att vara här & slippa tänka på mat, disk och städning, men nu börjar det nog bli dags att pallra sig till lägenheten snart igen.
Har en disk som har legat över en vecka nu och den ser jag verkligen inte fram emot att ta tag i! Fy satan.
Hade hoppats på att min kära fästman kunde ta & göra det medan jag var sjuk & inte orkade, men icke då. 

Nu ska jag snart gå & se över vad jag ska plugga på idag, för plugga ska jag! Annars får jag fan ta & smiska mig själv eller något, för jag måste.

Inatt har jag faktiskt sovit bättre! Inte haft fullt så ont i kroppen, men har varit tvungen att hosta när jag ska vända mig :P haha, Liam verkar vilja säga god morgon till sin mamma varje morgon, för så fort jag vaknar så sparkar han och håller på som en liten vilde :) Mitt hjärta<3

Nej men ingen tid för att slöa idag, dags att göra lite nytta!

P&K
/V



image55

You're the closest to heaven that I'll ever be<3



Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Svar: Jahaa , det låter ju toppen! Smart :) Ska du försöka tenta av kurser då eller måste du läsa upp allt från början sedan ändå? Kramkram

2008-02-18 @ 13:52:09
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0