MVC


Idag är det äntligen dags för besök på MVC igen, blev ju inte av sist eftersom jag var magsjuk, men nu äntligen!
Ska bli så kul att se hur mycket jag gått upp & om alla värden är bra & så, vilket jag förstås både tror & hoppas :)


Har inte haft så mycket tid att uppdatera bloggen i helgen, har faktiskt haft ganska fullt upp! I fredags var jag ju som sagt barnvakt åt lillkusinen Ida tillsammans med Jessica & det gick jättebra. I lördags var jag med hela familjen & vi åkte runt till lite olika ställen, handlade grejer & åt mat & sådär :) Hann förbi farfar & farmor en sväng också och grattade dem i efterskott eftersom de firade sin 50 åriga bröllopsdag, alltså guldbröllop samma dag som jag & Icchay firade 19 mån :)

Sen har vi iofs mest varit här hemma hos päronen i helgen & bara tagit det lugnt, älskar att vara här under helgerna & umgås med familjen! Speciellt eftersom det sällan blir någon tid för det i veckorna!
Och anledningen till att jag fortfarande är här är ju för att jag är ledig på måndagar, så kommer ta bussen direkt in till barnmorskan sen kvart över 3 :)

Efter det ska jag möta upp min lillebror som vill att jag ska agera smakråd när han ska köpa jeans, så söt :) Och efter det ska jag ta en fika med Mickis, var alltför längesen jag träffade henne! Så det ska bli kul :)<3



Just nu sitter jag & pluggar på mitt arbete om Jehovas vittnen, är jäkligt intressant, helt körda människorna som är medlemmar ju :S usch säger jag bara!

Är så fint väder idag så jag känner att jag bara vill, ut ut ut! Men får väl bli sen när jag promenerar ner till bussen helt enkelt :)
Förresten så hittade mamma lite bebiskläder på rea inne på exit som hon handlade till lillkillen, mest byxor för har lite dåligt med det, jag vart jätteglad! Det är så kul när man kan hitta relativt billiga grejer & få så mycket mer för pengarna :)
Sen var hon snäll & köpte ett par vinterskor till mig också, som blivit nerreade från 580- till 200, skitbra ju!

Nej men måste fortsätta med plugget nu :) Liam sparkar & har sig där inneför er som är intresserade ;D

Sköt om er!
/V



Karma - what goes up must come down.
 
- Det är underbart att se dig lida gång på gång, du vet hur mycket du förtjänar det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh vad sött med sparkar :)
ni har tatt reda på könet ? eller "känns" det bara som att det ska bli e n kille? lycka till med allt i alla fall.

2008-02-25 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0