Nu börjar det bli tröttsamt!

Sitter fortfarande här och håller på och dö av tristess snart tror jag. Var ju meningen att jag och mamma skulle åka hem vid 3-4 tiden men nu är klockan halv 5! Och här finns inte mycket att göra kan jag säga. Sitter vid en gammal dator för att roa mig ;) haha
& jag som lovade Icchay att vara hemma klockan 4... Men som tur är så ringde han för bara ett litet tag sen och hörde vad jag gjorde, han fick låna en kompis tele. Så han vet att jag fortfarande här här och att jag kommer hem när mamma är klar!


Sitter och funderar och funderar över något intressant att skriva om, som ni kanske skulle tycka var kul att läsa! Men kommer inte på något :/
Om det finns något ni undrar över, eller vill veta om mig så snälla skriv det till mig!
Lovar att svara :) Skulle enbart bara vara kul!


Snart är det ju alla hjärtans dag, och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till Icchay, nått förslag?
Får inte bli något dyrt, för det håller inte min ekonomi för :P dessutom så måste jag köpa något till min lillebror som fyller 16 år just på alla hjärtans dag!
Det är t.o.m. ännu svårare!

Vad köper man till en 16 årig lillebrorsa liksom? :S uhh.

Har hunnit kika lite på våran fina barnvagn också, som får stå här på jobbet sålänge, eftersom vi inte har nån plats för den i förrådet. Och det känns dessutom mycket bättre att ha den här, här vet jag ju att den är säker :)

Nej men kan verkligen inte komma på nått vettigt att skriva, förutom att jag känner mig aningens besviken på denna dag. Min lediga dag. Har i stort sett spenderats här, ensam vid en gammal dator. Haha!
Men det var mysigt att få käka lunch med mamsen och papsen iaf :)

Men nu vill jag göra nått kul! Hem till Icchay och starta en disskusion om vart kvällen ska spenderas, inget jag ser fram emot det heller...Vet ju att vi inte är överens. suck.


Aja ska sluta babbla på här nu ;)

/V

Kommentarer
Postat av: Erika

Eftersom ekonomin är knaper, kan du väl göra något för/åt han istället för att köpa något? Jag är själv 18 år, läser sista året på gymnasiet samtidigt som jag jobbar. Eftersom jag flyttat hemifrån för inte så länge sedan, är min ekonomi också ganska knaper. Därför tänkte jag laga en trerättersmiddag åt min sambo. Med mys och kanske bad i badkaret efter middagen. Det blir mycket mer personligt på så sätt :) Vad du ska ge till din bror kan jag däremot inte ge dig råd om :P Det är svårt!

2008-02-11 @ 23:39:06
URL: http://Epiiika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0