Oprah, Rachel Ray och våra bästa år

Det är precis vad jag spenderat min morgon med att ligga & glo på. Inget av programmen är ju direkt av intresse, men jag har känt mig så extremt kraftlös så jag har inte orkat röra arslet till datorn förens nu!
Tänkte att jag kan ju faktiskt sätta på något som jag tycker är roligt att se, ja som ni säkert misstänker. OC eller OTH.

Men först ett stackars litet klent blogginlägg förståss :)


Blev hemma från skolan idag igen, vaknade precis som igår och kände att kroppen inte riktigt ville hänga med. Orkade knappt röra på benen, känner mig så extremt kraftlös! Dessutom så har jag fortfarande ingen som helst matlust, vilket måste vara ett tecken på att något inte står rätt till i min kropp.
Men jag vill inte vara sjuk! Vill inte!

Skönt med helg framför sig nu, men samtidigt ännu mera panik över hur lite tid jag har kvar i skolan. Usch.

Liam
verkar tycka att mamma är tråkig som bara ligger och degar hela dagarna, för han sparkar som sjutton. Eller så kanske han tycker det är kul, svårt att avgöra.
Han är dock ganska duktig, för igårkväll när jag låg i badet så började han sparka lite lätt, och när jag sedan tröck på magen på samma ställe som han sparkat så sparka han igen, så vi låg och höll på så ett tag :) haha. Mysigt var det!

Älsk kommer inte hem förns efter klockan fyra, men jag vill ha hem honom nu! Jag vill inte ligga här i min ensamhet och nästan dö av tristess. Jag vill ut på promenad! Eller ner på stan och köpa hårfärg! Eller till IKEA, men nej min kropp vägrar tillåta detta. Elakt tycker jag.


image45

Nu blir det som sagt lite OC eller OTH har inte bestämt mig än.

Men hoppas ni mår bättre än jag gör!

P&K
/V





Kommentarer
Postat av: Anonym

är så glad för din skull :) allt kommer att gå bra till. Vill önska dig lycka till :)

2008-02-02 @ 02:37:02
Postat av: Anna

Haha, jag tittar också på de programmen under förmiddagen. Först Montell vid 9, efter det Våra bästa år, Oprah och Rachael Ray. Isadora brukar somna till Oprah. :]

2008-02-06 @ 12:05:04
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0