Pappas jobb

Sitter för tillfället på pappas jobb! Åkte ju och käkade med mamma och pappa på tuna park, jättegott kött med dragonsås och potatisgratäng, mums säger jag!

De senaste timmarna har jag hjälp mamma att greja lite här på jobbet. Har varit nere i verkstaden och hundarna har också varit med, jösses så skitig stina har blivit! haha ni skulle se ;) Hon brukar i vanliga fall vara beige/vit men nu är hon grå/på gränsen till mörkgrå. Så inte är det helt rent där nere inte! haha

Väntar nu på att mamma ska bli klar med en sak så att vi kan åka härifrån, lovade Icchay att vara hemma klockan 4 eftersom han slutar då. Och han har glömt sin mobil i lägenheten, den klanten.
Han verkar vilja ligga hemma och ta det lugnt idag medan jag har mycket större lust att spendera kvällen hos mamma och pappa! Får se hur det kommer bli med den saken :/

Känns som att jag varit hemma i lägenhten så mycket på sista tiden, så jag vill liksom komma någon annanstans! :P Och vore mysigt att umgås med familjen! :)


Jag kan nästan inte beskriva hur mycket jag vil ha våran lilla kille här nu! Jag längtar verkligen som en tok efter att få träffa honom. Det är så svårt att förstå att han redan finns här eller vad man nu ska säga. Men varje gång han får för sig at sparka så där ordentligt så blir jag alldeles varm i kroppen, det är ju så mysigt! :)<3


Men men, knappt 12 veckor kvar nu! Så tiden tickar ju på som bara den. Har verkligen gått skitfort! Samtidigt så kan jag inte säga att jag känner mig speciellt förberedd på det hela. Men antar att det är ganska normalt att känna så. Det är ju en så pass stor omställning.

Mitt liv kommer verkligen bli annorlunda fr.o.m. nu och det är jag jättelycklig över!

Jag, Icchay och våran lilla kille kommer att bilda en egen liten familj! Så fantastiskt! <3



Nej nu ska jag gå & se vad mamma pysslar med, börjar bli tröttsamt att vara här! haha :)

Puss & Kram på er
/V

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh vad mysigt med bebisen!! lycka till

2008-02-11 @ 14:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0