Pyroman-söndag


Det kliar något förbannat i min näsa! Blir galen! AHHH :(
tänkte bara dela med mig av den informationen för er som är intresserade ^^

Sitter hemma i kjula & hela familjen är ute, håller på och eldar upp en massa skräp som de inte vill ha, haha. Bara jag som inte orkar vara med och leka pyroman.
Igår var vi ju som sagt på släktkalas och det var riktigt mysigt faktiskt, massa god mat & god efterrätt! Sen fick jag ju lite tid att umgås med min älskade Jessica :)

Idag har vi bara slappat, sov till 12 ungefär och käkade frukost och lunch nästan på en gång, sen ville älsk spela alfapet så det gjorde vi. Mot min vilja. Därefter blev det en skön promenad i solen. Mot älsklings vilja ;) haha.

Nu har jag hållt på och städa iordning lite här hemma hos päronen, ska fortsätta med det strax. Sen blir det väl dags för kvällsmat snart hoppas jag, haha ;) är ett sånt förbannat matvrak!

Well well, en veckas sportlov framför sig nu då. Ska satsa på att få en massa plugg klart! Trist som attan, men måste verkligen göras! Har ju 16 skoldagar kvar nu... jisses.


Nej men nu kom älsk in, så ska pussa lite på han :) Ha det finnemang!

/V


Kommentarer
Postat av: Malin

hej gumms

2008-02-17 @ 18:19:33
Postat av: MissMimmi

Hejsan!
Funderade lite på varför du inte ska gå längre i skolan? Än finns det ju tid tills miraklet tittar ut :) men kanske inte ork. Tänkte bara höra om hur du har tänkt :) Ha det toppen! Kram

2008-02-17 @ 22:00:32
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0