Ruskväder!


Nu äntligen är jag hemma i lägenheten igen! Är dock ganska så irriterad på min kära fästman, som lovade så gulligt att han skulle städa hela lägenheten igår eftersom jag inte fick komma hem. När jag kliver innanför dörren ser det ut som en svinstia.
KUL
Tänkte först inte ta reda på hans skit, men olyckligt nog så har jag nu städat upp allting själv. Klarar inte av att vara här när det ser ut som skit, kan inte fokusera på plugg eller något då. Så nu är han minsann skyldig mig en stor & saftig tjänst!

-

Blev lite gladare nu när mina kära läsare faktiskt visat att de existerar :) Tycker att det är jättekul att ni läser! & jag fick en kommentar om att jag borde lägga upp mera bilder, och jag vill gärna göra det. Men har inte lyckats inhandla några nya batterier till min kamera, så kan inte ta några kort :/
Ska se till och fixa det så snart som möjligt!

-

Tycker det är så trist med ruskvädret som är ute, bara regnar & är kallt! Var ju vår i förrgår! Fick t.o.m. lite pirr i magen av den underbara solen och värmen. Blir alltid så lycklig på våren, men nej den lyckan fick inte vara så länge för nu är det skitväder igen :(

Skolan idag har varit bra, har bara haft en lektion men var duktig att pallra mig in på bilden och måla lite på min picasso tavla också, såhär ser orginalet ut ;)

image60


Nu ska jag plugga lite & se om det finns något man kan käka här hemma, är vrålhungrig!

Ha det fint :)
/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0