Skola & jäkligt förbannad på en viss bloggerska


Kom till skolan för ca. en halvtimma sen och fick se att vi tydligen skulle vara i fors kyrka på första lektionen :/
Inte så kul att jag missade det direkt, men har man varit sjuk & borta så är det ju inte så lätt att hålla koll på allt!
Fick iaf höra av Therese att klassen skulle dit under historia lektionen också så då gör det ju inte så mycket att jag missat samma rundvandring vi hade nu under etiken :)


Tänkte också passa på & tillägga hur extremt jävla förbannad jag blir på vissa människor. Jag vet att det är fler som skrivit och klankat ner på hennes blogg förut & jag tänker göra likadant!


KISSIE som finns med på "mest aktiva"-listan på blogg.se verkar vara ganska så rubbad i sin lilla skalle.
Blev så jäkla förbannad första gången jag var inne & läste hennes så extremt mogna blogg, människan skriver att hon inte tål unga mammor & att alla i princip borde göra abort. För annars är man ju dum i huvudet?
Dessutom la hon alldeles nyligen upp en bild på ett aborterat foster i vecka 11. SERIÖST? Hur jäkla vidrig & känslokall kan en människa bli?

Jag blev så förbannad när jag läste inlägget & såg bilden så jag drog till med en skitlång kommentar & skrev precis vad jag tyckte om människan, att hon var ett korkat jäkla fanskap utan någon som helst erfarenhet & att hon kanske skulle ta & vara med om vissa saker själv innan hon yttrade sig så stark om just abort & unga mammor. Och att det är jäkligt korkat att lägga upp en bild på ett dött foster i vecka 11, vad om inte det kan vara mer okänsligt? Hur tror hon att personer som faktiskt gått igenom en abort mår, eller personer som kanske fått missfall?

Efter min kommentar var den nån brud som kommenterat till mig, att hon minsann hade gjort en abort & mådde inte ett piss dåligt av att se ett dött & blodigt foster i vecka 11 och att det snarare måste vara jag som var ett korkat fanskap, inte kissie.

Jag fattar inte vad människor håller på med?! Blir galen! Självklart vet jag att det finns folk som inte alls mår dåligt av en abort, antagligen för att de ser det som en typ av preventiv medel eller helt enkelt för att de inte är speciellt känsliga.
Jag tycker absolut inte abort är fel, men jag vet själv att jag inte skulle må psykiskt bra efter att göra det och jag är ganska så övertygad om att majoriteten av de som gör en abort inte mår speciellt bra av det heller.
Så hur fan kan människan kommentera så?
Jag blir skitförbannad!
För att hon inte mår dåligt av att se den bilden eftersom hon nu mådde så jäkla bra efter sin abort, så betyder det tydligen att ingen annan heller mår dåligt av att se en sådan hemsk bild.
Snälla människa säger jag bara.

Sen när andra patetiska människor kommenterar Kissies inlägg & skriver saker som "Fyfan vad bra sagt, det borde finnas fler som du" eller "Hur kan folk vara emot abort, det är ju inte ens ett liv om det inte är fött ännu" "De enda som är emot abort är kristna konservativa människor" eller en tjej som kommentrat bilden & skrivit: "fyfan vilken äcklig bild, haha!"
Vadå HAHA?! Är det kul nu helt plötsligt också?

Åh jag skulle vilja läxa upp dessa människor något så enormt för deras okänsliga åsikter stör mig som fan!
Seriöst, hur kan människor ens tänka som de uppenbarligen gör?
Blir så arg så jag knappt vet vart jag ska ta vägen.

Bestämde mig för att aldrig mer besöka människans blogg igen, för det går åt onödigt mycket energi åt att bli så förbannad, och det är verkligen inget jag tänker ödsla på henne.
Jag hoppas att den blir anmäld och tvingas lägga ner, för hennes blogg är verkligen för mycket.

Nog om det!


Jag är jättesugen på något att dricka så funderar på att ta mig ett tripp till cafeterian & köpa en cola kanske :)

För övrigt så går jag in i vecka 31 idag!
det är sjukt hur fort tiden går.

Hoppas ni har det bra :)

/V


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag läste hennes inlägg och visst låter hon känslokall. Men en sak har hon väldigt fel i och det är den där jäkla bilden hon lagt upp. Det är en fejk-bild som har gjorts av abortmotståndare. I vecka 11 är inte "barnet" så pass utvecklat. Därför blir jag inte heller så upprörd, trots att jag själv gjort abort (i vecka 10 efter en våldtäkt när jag var 15 år). Man får lära sig att sortera bort såna människor för det är ingen idé att slösa energi på såna. :]

Hoppas lill-killen mår bra där inne i magen och att du inte har det allt för jobbigt med foglossning och annan skit. :P

2008-02-26 @ 10:41:24
URL: http://annadite.blogspot.com
Postat av: Therese

Jag håller med dig till 100%.

Ja de kanske är dags nu att skriva en liten kommentar, jag är föresten en av Icchays gamla vänner från Södertälje. Therese heter jag :) Det var bara för ca 2 månader sedan jag fick veta att ni väntade barn. Jag blev så glad för er skull de ska du veta och jag tycker att det är väldigt intressant att följa din graviditet så här på internet eftersom att jag aldrig har träffat dig eller Icchay på jätte länge. Jag hoppas att vi stöter på varandra någon gång så jag får se vem du är :) Kramar

2008-02-26 @ 21:32:14
Postat av: maaalin..

oj redan v31! herre jävlar vad tiden bara flyger förbi :) .. Hoppas allt är super bra med magen din & lillkillen förstårs. hihi.. & fortsätt skriv, vill ha något att läsa om dagarna :) fast man är dock lite dålig på att kommentera :$ .. puss&kram!

2008-02-26 @ 21:32:59
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

jag började grina när jag läste det där inlägget på hennes blogg. fattar inte hur en människa kan vara funtad på det viset..

2008-02-27 @ 08:41:14
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Sandra

Idioter kommer alltid o finnas! Hon verkar inte förstå att ett barn är ett barn oavset hur utvecklat det är.

2008-02-27 @ 12:02:15
URL: http://hylen.blogg.se
Postat av: Lovisa

Du.. Hon är inte ens värd det här..

2008-03-14 @ 14:08:47
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0