Skolan

Meningslöst känns det! Sitter här och har precis käkat lunch tillsammans med Malin. Ris med korvgryta, smakade helt okej för att vara skolmat :)
Nu sitter jag och väntar på religionen som börjar om en halvtimme, som vi dessutom kommer ha fritt arbete på sen. Nödvändigt att stanna kvar? Nej egentligen inte...

Den enda lektionen jag haft hitils är bild och formgivning, har fixat nu så att jag har det på tisdagar och torsdagar. Så det betyder att jag är helt ledig på måndagar! det ni :D

På fredag har vi studiedag också, vilket innebär att min helg kommer bestå av hela 4 lediga dagar, så skönt!



Antar att min blogg måste ha blivit väldigt ointressant för statistisken sjunker som aldrig förr :( Vad ska jag göra för att göra bloggen bättre?
Det är ju inte så att det är speciellt få som läser, men det minskar! Tycker det är tråkigt :/




För några nätter sedan hade jag jättehemska mardrömmar hela natten om lilla Liam, drömde att han dog flera gånger :'( Och paniken jag kände var så förbannat hemsk! Innan jag insåg att jag faktiskt bara drömde.
Sedan dessa drömmar har jag känt mig jätteorolig för att något ska vara /eller gå fel. Jag blir rädd bara jag tycker att han sparkat lite för lite i magen. Usch vill verkligen inte gå och oroa mig såhär :/
Men vad kan jag göra? Inte mycket direkt, bara att intala mig själv om att denna oro är normal och inget att ta på så jättestort allvar!

Blev lite orolig också för att det var dags för en väldigt för tidig förlossning för några dagar sen. Det har liksom "läckt" typ vatten ur mig. Inte så att det har runnit, men har blivit alldeles genomblöt i trosorna och en gång t.o.m. droppade det ur mig :S Men jag har inte haft några värkar eller något, så antar att det det borde vara lungt?


Nej men nu ska jag försöka leta upp min mentor och se över hur det blir med kurserna som ska tas bort. 

Ni får ha det så bra :)
/V


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör man för att se hur många som läser? :)

2008-02-05 @ 20:41:30
Postat av: Anonym

hur gör man för att se hur många som läser? :)

2008-02-05 @ 20:41:43
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

oj men du har väl kollat upp "droppandet"? Jag ska bli bättre på att kommentera! :D

2008-02-05 @ 23:04:55
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0