Söndagsångest


Nej fy för söndagar! Klarar verkligen inte av dom. Sitter här nu igen, medan mamma, pappa & älsk sitter & kollar på wallander inne i vardagsrummet. Men det liksom sprudlar i hela min kropp, vill göra något! Samtidigt som jag inte har någon som helst ork att göra ngt alls.
Vad är det för fel på mig egentligen?

Känner mig alltid ledsen, irriterad och allmänt flummig på söndagar. Sista dagen på veckan. Antar att det kanske har & göra med att jag ställer för höga krav på mig själv inför kommande vecka? Tänker på allt som jag måste hinna med, samtidigt som jag vet hur extremt dålig jag är på att ta tag i just de sakerna.
Det är som att jag ger upp innan veckan ens har hunnit börja på något konstigt sätt.

Nog med flumm härifrån!



Btw så sover jag & Icchay i en 90 säng när vi är här, det fungerar verkligen inte längre! Tar för stor plats nu :P

Dessutom har jag börjat få jätteont i kroppen om nätterna, brukar vakna av att det värker överallt.
Och så fort jag ska vända mig i sängen så måste jag hosta! Skitjobbigt!
Tänkte först att jag kanske håller på & få en förkylning, men det har hållt på så nu i över en vecka. Och ingen förkylning har kommit. Så kom jag på att varje gång jag vänder mig i sängen så lutar jag mig liksom "bakåt" och förmodligen så blir det ett tryck på lungorna vilket gör att jag måste hosta.
Jag testade att liksom sätta mig upp innan jag vände mig och då fungerade det galant! haha.
Så himla illa!

Nej men nu är det nyheter & jag ska försöka släpa med älsk in i duschen, för jag måste duscha iaf & det vore ju mysigt med sällskap :)


Ni får ha det så bra!

/V


Kommentarer
Postat av: Theres

inte bara du som blir så på söndagar :)

2008-02-18 @ 01:43:10
URL: http://theresalexandra.blogg.se
Postat av: Angelica

Jobbigt det där med hosta och värk i kroppen, tror du att det har med att du är gravid?

2008-02-18 @ 08:20:35
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0