Taskigt...


...med komemtarer & besökare nuförtiden! Men men jag överlever ;)

Sitter i lägnehten & ska strax börja plugga, ska läsa om Jehovas Vittnen och sedan skriva en uppsats om dem, intressant tycker jag!
Ikväll blir det bara att ta det lugnt jag & älsk :) & imorgon firar vi 19 månader tsms<3

image57

Inte så mycket att tillägga förutom att jag känner mig extremt lycklig och lugn just nu! Jag vet att jag & Icchay klarar allt, orkar helt enkelt inte gå & oroa mig längre. Allt kommer gå finnemang!

Ta hand om er :)
/V



Kommentarer
Postat av: Malin

Det är klart det kommer gå bra, det är menat att ni ska vara tillsammans :)

2008-02-21 @ 20:17:16
Postat av: Ida

Hej! Vilken gullig blogg du har. Vill veta vart du hittar infot för barnets utveckling vecka för vecka? Tycker du har så bra beskrivning på din sida.. Jag är bara i v.14 men vill börja ha lite koll på vad som händer redan nu :) Tack! // Ida [email protected]

2008-02-22 @ 14:00:03
Postat av: MissMimmi

Grattis till 19 månader! :) kram

2008-02-22 @ 15:46:12
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0