The Italianos


Lägenhetsmys ikväll!

Dagen i skolan har varit bra, ganska segt med lektioner men har haft trevligt sällskap av Sandra & Therese!
Idag var nämligen dagen med stort D.
Itanienarna skulle komma hit, skolan har nämligen fixat så att det kommer ett gäng studerande italienare som ska bo hos folk från våran klass och andra klasser i några dagar och sedan ska folket de bott hos få åka till Italien och bo hos Italienarnas familjer :)
Spännande värre!

image63

Sandra och Therese ska ha två italienska killar boende hos Therese fr.o.m. idag fram tills på onsdag. Och Sandra ska bo där tillsammans med dem, sedan ska Sandra och Therese till Italien den 5 maj (dagen innan lillens BF !!!!)

Klockan 4 skulle de anlända, och vi slutade strax efter 1, så vi passade på att slå död på lite tid med att åka runt lite i bilen som Therese inhandlat bara för att kunna skjutsa runt dessa gossar! Sandra är ju den enda med körkort så hon körde förståss, åkte en sväng till jysk, coop och slutligen till Mc'Donalds och käkade lite :)

Vi kom tillbaka till skolan efter ett par timmar och vid halv 4 tiden så kom italienarna, det blev brådskande och Sandra och Therese körde iväg med dem hem till Therese för att lämna deras packning (och återvända till skolan igen till klockan 19). Jag och Jonnah som hakat på blev lämnade kvar^^

Tog bussen hem och träffade Icchay.

Nu  står han och gnäller över disken han tvingats ta tag i, han har nämligen skitit i det i 4 dagar nu... Men det är ju såååå jobbigt, ja lilla älskling skyll dig själv!
Om ett tag ska vi göra iordning jättegod kycklingröra med ris till och sedan blir det väl bara mys framför teven ikväll!



Jag känner att det börjar ta emot nu, saker känns inte lika bra längre och jag är livrädd. Det måste förändras annars blir jag tvingad att göra något som kommer krossa mitt hjärta.

Jag hoppas verkligen du insett hur allvarligt det är nu :'(


/V

Kommentarer
Postat av: Mickis

Om det är något som hänt vet du att jag finns här, bara säga till!

2008-03-01 @ 17:20:51
Postat av: Anna

Hoppas att allt ordnar sig! Du ska tänka på vad som är bäst för dig, för om du mår dåligt så mår bebisen dåligt. Var egoistisk i ditt tankesätt! :]

2008-03-03 @ 09:20:52
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0