Utmanad

Läste precis att jag ju blivit utmanad av Malin Sundkvist,
att berätta 7 sanningar om mig själv! :) 


1. Jag är extremt rädd inför att bli mamma


2. Jag är jättedålig att ta tag i saker som måste bli gjorda (gäller framförallt skolarbete)


3. Jag är så pass coca-cola beroende att jag köpte ett silverhalsband med en cola flaska när jag gick i 7an (vilken jag slarvade bort 2 ggr och var tvungen att köpa nya)

4. Jag är negativ och stör mig lätt på allt möjligt

5. Jag har inte klippt håret på ett år

6.  Jag älskar skräpmat och annat onyttigt

7.  Det har i princip alltid varit omöjligt för mig att gå upp i vikt, tills dess att jag blev gravid vill säga.


Det var det! ;)

Jag utmanar, Stina E, Theres, Cara och Malin L :)

/V






Kommentarer
Postat av: Angelica

Varför är du rädd för att bli mamma? :/

2008-02-09 @ 09:23:54
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: maaalin..

hihi vad roligt att du tog dig tid & skrev. :)

2008-02-10 @ 16:55:50
URL: http://malinsundkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0