:'(

Tittade nyss till ödlan och han mår inte alls bra, inte bajsat på 4 dagar nu och såg att han tappat färgen helt ifrån halsen och neråt :( Mår jättedåligt över att inte kunna göra något! Har ju nyss skaffat stackaren och redan håller han på att försvinna :/ usch.
Jävla djuraffär som inte hade öppet idag! Eller jo, men inte avdelningen för ödlor och ormar och dom där uppe sa att de inte kunde hjälpa till. Skitdåligt tycker jag.
Dessutom har vi läst om varför de får förstoppning och de har och göra med att de har för finkorning sand i terrariet och äter av den, sen blir det liksom som cement i magen :/
Jävla cphoran (ursäkta uttrycket) som stod i kassan när vi köpte ödlan sa minsann inget om det och tyckte definitivt att vi kunde ta den finkornigaste sanden.
DUMT att vara lite kunnig om man jobbar i en djuraffär kanske? åh blir förbannad.

Sitter ensam i lägenheten och känner mig långt ifrån på topp :/ Dagen har verkligen inte varit alltför bra de senaste timmarna. Vet inte vad jag ska göra med saker och ting längre :( vet inte om jag orkar mer :'( fan.

Ska försöka sova nu, sen får vi se vad som händer i morgon.
Jag ska fasen be för lilla ödlan för jag tycker så jäkla synd om kraken! :(
usch ja.

Bebis sparkar och mår bra iaf! :) imorgon går jag in i v 25 <3

Tack och godnatt för mig, och önska att lilla Emo blir frisk!
Puss & Kram
/V

Kommentarer
Postat av: Maja

Gravida är självklart också välkomna. Bara superKul!

2008-01-15 @ 01:39:18
URL: http://ViUngaMammor.blogg.se
Postat av: Angelica

ååh, vad kul med en liten bebis i magen!
Ha en bra dag.

2008-01-15 @ 09:28:43
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Cassie

Grattis till bebisen, vet ni kön?

2008-01-15 @ 20:12:20
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0