Emo

Sitter här och filurar lite, var nyss och gav ödlan nytt vatten och tog bort hans gigantiska avföring. Han är ganska liten men bajsar som en liten hund nästan, haha! nej då :p
Förresten så har ödlan fått ett nytt namn, det är ju icchays ödla och han ville först att den skulle heta Pudel eftersom leopardmönstret påminde om en pudelrockare. Men nu har han kommit fram till namnet Emo istället. Måste säga att det låter ganska gulligt på en ödla faktiskt ;) haha

Jätteskön dag i skolan idag, började halv 11 och slutade 1 o en halv timma senare! När jag kom tillbaka till lägenheten så låg Icchay fortfarande och sov, vart lite sur på honom för att han inte pallrat sig iväg till skolan .Men men!

Kom just på att ett stort arbete i SamC ska vara inlämnat och klart på fredag, något som jag glömt bort totalt :/ Började jobba med det ganska långt innan jullovet så har inte tänkt på att det ska vara klart nu redan. Ska skriva om samer, men vi får se om jag kan lämna in det på fredag annars får jag göra som vanligt och lämna in det senare..
Dessutom är det inte så himla kul att skriva nått arbete på den här datorn ändå eftersom det tydligen inte går att öppna det i skolans datorer sen. Testade idag att öppna svenskaarbetet som jag skrev igår, men icke! :/

Tror att jag ska börja plugga lite inför religionprovet som vi har på tisdag istället, prov på Islam.



Min halsbränna verkar inte ge sig och det är verkligen skitjobbigt! Ringde pappa och bad honom köpa tabletter åt mig på apoteket, så han var gullig och kommer upp med de efter jobbet :)

Nej men nu ska jag försöka vara duktig och ta tag i lite plugg!


Take care
/V



Kommentarer
Postat av: jonna

nej jag ser inte fram emot efterkontrollen, jätteroligt att träffa min barnmorska och så men inte gynundersökningen.. :/

2008-01-09 @ 17:15:06
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Jessica

En kompis som också är gravid sa att desto hårigare barn man har i magen desto värre halsbränna får man :-p

2008-01-10 @ 09:56:37
URL: http://syssa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0