Ensam

Kom alldeles nyss hem, var på två lektioner idag. Orkade inte gå på de två första för jag sov riktigt dåligt inatt :( men hann med och ha psykologi B och Etik iaf! Såg klart på Lilja 4-ever på etiken och jag har sagt det förut men jag verkligen hatar att se den! Usch mår så förbannat dåligt och får en så obehaglig känsla i kroppen efteråt, blir liksom helt deprimerad. Man kan ju inte föreställa sig att det ens existerar, och t.o.m i Sverige, vidrigt.

Nu sitter jag iallafall ensam i lägenheten tillsammans med min halsbränna! :p haha får skylla mig själv nu faktiskt för jag har inte orkat ta nån tablett, och dom fungerar. Bara att det blir så obehagligt i munnen eftersom det är tuggtabbleter :p
Icchay är hemma hos Morre och ska sova där inatt, så det blir min första natt här ensam! Har ingen aning om hur det ska gå, jag som är så förbannat mörkrädd! Lär väl bli så att jag somnar i soffan framför OC eller något, haha.

Var förbi barnens hus idag efter skolan också och kollade lite på vagnar. Men tror inte att det fanns någon billigare än den jag spanat in på blocket. Den fanns kvar imorse när jag mejlade så måste ta tag och ringa snarast om vi ska ha den.
Kom ju på att jag har 4000 undansparat av min lön från i somras och den beg vagnen kostar 1800- så kan ju sno av de pengarna :)


Nu ska jag sätta på teven ock koka lite te tror jag! Men skriver nog mera sen :)

Puss&Kram
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0