Förlåt

Ruskigt taskigt med uppdatering här, förlåt! Statistiken bara rasar, haha :)

Kan berätta lite om de senaste dagarna, i måndags var jag och pratade med rektorn som sagt, vi kom överens om att jag ska gå i skolan fram till påsk, sedan ska jag sköta studierna hemifrån till den första maj.
Just nu håller jag på och pratar med mina lärare om de tror att jag kommer hinna klart med kurserna, är ju endel kurser som precis börjat, så i värsta fall måste jag ta bort några av dem.
Men jag ska verkligen försöka ta tag i det nu, och se till att jag kan gå kvar i de flesta, dessto mindre att ta igen på komvux sen!

Måste ändå säga att det känns ruskigt skönt att veta att jag slutar om 9 v! Bara 8 skolveckor kvar, eftersom sportlovet försvinner :)
Men som sagt, dags att sätta fart!


Igår firade jag och Icchay ett och ett halvt år tillsammans<3

Saker och ting har börjat ordna upp sig och det gör mig extremt lycklig, jag är verkligen beredd att kämpa igenom det här. Och jag försöker verkligen mitt bästa, för jag vill och jag vet att det är du och jag som ska vara tillsammans - för alltid. precis så som vi alltid sagt!
Fungerar ju inte annars :/

Hur som helst :) Igår var vi och käkade på Beirut Sellar för att fira (orkar inte kolla upp hur det stavas) det är verkligen supergott där! Dessutom var var vi typ ensamma i restaurangen, så det blev lite extra mysigt<3

Jag älskar dig så obeskrivligt!



Idag är både jag och älsk dåliga, för ingen av oss har pallrat oss iväg till skolan. Jag har bara en lektion - svenska. Men varken sandra eller theres är i skolan, så vi kan ändå inte träna på den muntliga redovisningen som vi ska ha imorgon. :/

Tänkte därför gå & kolla om tvättstugan är ledig idag, nästan all vår tvätt är smutsig :p
Sen tänkte jag passa på att göra klart några skolarbeten.också! :)

Är inne i vecka 26 :)<3

Förmodligen passar inte dina vanliga kläder längre, för nu börjar du lagra fett kring bröst och höfter. Graviditetsstrimmor på mage och bröst bör dyka upp nu, om du alls kommer att få några. Ditt hjärta och dina njurar jobbar hårt för att hålla igång blodcirkulationen, och ta hand om den ökade mängd vätska som finns i kroppen.

Barnet är ca 23 cm långt från huvud till stjärt och väger ungefär 900g. Ryggraden blir starkare och smidigare, för att den skall orka bära kroppen. Lungorna utvecklas alltjämt och barnet växer till sig mer och mer. Med lite tur kan man höra barnets hjärtslag genom att någon lägger örat mot din mage. Ögonen är nu färdigbildade och barnet har lärt sig att både andas in och ut. När barnet hör ljud reagerar det med högre puls, och spelar du musik kan det hända att hon/han rör sig i takt. Det finns studier som visar att barnet reagerar på beröring runt denna vecka.




Måste bara tillägga att jag är jätteorolig över min mormor, hon är sjuk hela tiden och ramlade ihop i förrgår när hon skulle gå från toan till köket, fick åka in till akuten :( men de hittade inget.
Usch, min lilla mormor<3

Nu ska jag gå och pussa lite på älsk som ligger i sängen, sen röja upp här lite och se över vad jag kan plugga på! :)


Sköt om er!

och lämna gärna en kommentar om ni känner för det :)
/V


Kommentarer
Postat av: stine

hej hur mår du idag?

2008-01-23 @ 10:50:22
URL: http://stineb.blogg.se
Postat av: A

Roligt med en liten bebis på gång=)

2008-01-23 @ 11:15:32
URL: http://leca.blogg.se
Postat av: stine

jo det är bara bra här också:)

2008-01-23 @ 15:41:50
URL: http://stineb.blogg.se
Postat av: sara

bra att ni hade det så trevligt! det är verkligen asgott på beirut sellar!

2008-01-24 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0