Good girl

Känner mig jätteduktig för tillfället, trots att jag skippat skolan idag så har jag lyckats städa lägenheten, tvättat några omgångar med tvätt och sist men inte minst städat förrådet.
Ni kan knappt ana vilken jäkla röra det var där inne. Gammal smutstvätt överallt, påsar med allt möjligt, och en jäkla massa skräp som typ, pizza kartonger, pantburkar och massa annat snusk! haha
Men nu är det fint och jag känner mig extremt nöjd med mig själv, man får t.o.m. ut dammsugaren nu när man ska städa ;)

Lyckades dock klanta till det för mig själv som vanligt, var nere och slängde in tvätt i tvättstugan och när jag gick därifrån upptäckte jag att jag glömt nyckeln där inne, dörren låser nämligen sig själv när man går ut. Haha! Dessutom har vi bara en nyckel till tvättstugan så jag fick ju lite smått panik.
Lyckligtvis hade vi en snäll granne som kunde låna ut sin nyckel så vi kunde hämta våran, pinsamt!


Nu ska jag sätta igång och plugga lite etik, sen kommer snart älsk tillbaka från stan, han har varit nere och lämnat in lite papper till soc och ska handla lite mat på tillbaka vägen :) behövs verkligen!

Senare ikväll kommer Jessica och ska sussa över också, myspys :)<3


men men, sköt om er allihopa :)
/V


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0