Hemma och sjuk

Idag stannar jag hemma från skolan. Vaknade imorse och kände mig alldeles matt, illamående och skakig i kroppen. Så jag tänkte att det nog var bäst att stanna hemma och vila upp mig.
Nu mår jag visserligen bättre, men känner mig ganska orkelös. Usch.
Lyckligtvis så missar jag bara en lektion, och det är ju skönt iaf!

Idag kommer studiebidraget äntligen! :) åh pengar pengar, haha!
Kommer dock inte ha så mycket att spenderar eftersom jag säkert är skyldig mamma minst 500- redan. Men men.

Förresten så fick vi/fick låna Icchays lillasysters gamla spjälsäng här om dagen. Den är alldeles för stor för att få plats någonstans här i våran trånga etta, så just nu står den framför fönstret. Men det ser jättemysigt ut! Icchay har bäddat i ordning den med en babyfilt han hade när han var liten. Så gulligt! <3


Det är helt sjukt att man kan älska någon så mycket. Jag älskar min Icchay mer och mer för varje dag. Och nu äntligen har jag börjat lära mig att verkligen uppskatta vad han gör för mig. Jag känner mig så lyckligt lottad som får dela mitt liv med honom! Han är verkligen den enda för mig, kan inte föreställa mig mitt liv tillsammans med någon annan. Jga är så lycklig att det är vi tre! Snart kommer vi verkligen bli en riktig liten familj, helt underbart! <3

image33




Nu ska jag sätta mig och läsa lite bloggar som jag följer, sen tror jag att jag ska fortsätta läsa boken som jag läser. "En tillräckligt vacker dag för att dö". En verklighetsbaserad berättelse, och jag kan verkligen rekommendera den!

Nej men ha en bra dag ni som läser :)
Kommentera gärna!


Puss & Kram
/V

Kommentarer
Postat av: Katti

Krya på dej :)

2008-01-31 @ 10:36:28
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0