if only

Idag har jag varit på husvisning med familjen, ett hus i gredby, eller ja precis brevid parken zoo - skitmysigt! Jävligt dyrt men jag vill verkligen att mamma & pappa ska komma närmre stan, skulle vara så skönt! Så hoppas hoppas ;)

Sitter ensam i lägenheten just nu och känner att jag är totalt orklös, vill ingenting och orkar ingenting. Är bara så förbannat trött och irriterad på allt. Vill inte känna såhär! hatar verkligen att känna mig som en bitter liten tant, men 75% av min vakna tid numera så gör jag faktiskt det. Visst det går i perioder, och jag är gravid- ett himla överskott av massa hormoner. Men ändå! jag hatar att klaga, men ändå så känns det som det är det enda jag gör. usch för mig just nu!
-

Nog om det, älsk är iväg och handlar lite mat för kvällen och jag har varit duktig och pluggat en del nu i nån timma. Nu börjar jag verkligen trivas här hemma i lägenheten, vi har i princip allt och  det är  väldigt mysigt  faktiskt!  Alltid  något att vara glad över :)

Jag kan inte förstå att jag ska föda om 5 månader! Det är helt sjukt, har knappt hunnit förstå att det finns ett litet liv inom mig, det är så otroligt, men samtidigt overkligt.
Men jag måste erkänna att jag längtar, enormt!


Nu ska jag göra iordning lite saft och sätta mig framför teven!

/V

Kommentarer
Postat av: jonna

du är verkligen sjukt vacker. Ni kommer få ett så underbart sött barn!

2008-01-04 @ 22:22:55
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Jenniefer

SAKNAR ER UNDERBARA MÄNNISKOR! Vi måste träffas snart igen! saknar ihjäl mig efter er!!

2008-01-06 @ 23:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0