Ikea

Jag har bestämt mig för att jag & familjen ska till Ikea i helgen. Har dock inte pratat med dem om det ännu, men jag hoppas att det kommer gå bra ;) haha
Har ju som sagt fått in mitt skruttiga studiebidrag idag, så då vill jag ju givetvis handla lite saker som behövs!

Tänkte ta och köpa de här grejerna om det blir så att vi kommer iväg :)



2 krukor, 2 växter, 2 lampor, en väggaffisch &
4 korgar



Käkade alldeles nyss lite nudlar, men kött och tomat till. Ingen höjdare direkt. Men var ju tvungen att få i mig något!

Ikväll ska Icchay sova hos Morre, så antingen blir det så att jag stannar här alldeles ensam eller följer med hem till familjen i kjula. I sånna fall kan jag passa på att ta med gardinerna som jag köpte på jysk för några veckor sen, måste nämligen sy upp dem för de är skitlånga!
Jättefina iaf, vanliga hederliga panelgardiner i svart/brun färg.

Men samtidigt vill jag ju stanna kvar i lägenheten så jag kan få min sovmorgon som jag missar om jag sover hemma eftersom det går så taskigt med bussar därifrån. Dessutom finns ju inte mina kära OC och OTH avsnitt hemma heller! uj så svårt, sover jag hemma slipper jag laga mat. hm, som ni ser, valet är svårt.
Snacka om bekymmer man kan ha! ;)

Nej men ska ta & slå en pling till min älskling & bara säga att jag älskar honom, känner mig som nykär idag :) jättemysigt! <3

Sköt om er!

/V





Kommentarer
Postat av: Melinda

åh tack så mkt :) desamma!

2008-01-31 @ 17:22:34
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Angelica

Saknar oc med..

2008-01-31 @ 20:03:22
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0