Kassler och potatis

Har som sagt inte haft någon som helst matlust idag, men var ju tvungen att göra iordning något nu till kvällen också. Fick bli kassler med potatis, creme fraice/chilisås och sallad!image44
Det dög.
Men ja, är ju verkligen inte sugen på mat ;( skitjobbigt.

Allt jag vill ha är choklad och glass! haha. Åhh, har ni ätit såna här dumlesnacks?
så förannat gott! Precis vad jag skulle vilja ha just nu, eller maltesers (eller hur de stavas;))




Liam har sparkat och roat sig inne i magen ganska så mycket idag! Antar att det är för att jag varit still så mycket. Har ju bara suttit här vid datorn eller legat vid teven. Och då känner man ju hur han håller på :) Våran lilla sötnos<3



I övrigt så mår jag ganska bra just nu med graviditeten, förutom de vanliga besvären med halsbränna, kramp i vaden, och foglossning till och från. Men jag lever! haha :)
Får se hur det blir imorgon när det är planer på att gå till skolan och ha idrott. Kommer förmodligen känna mig sådär klumpig och tung igen. Det är jobbigt!

Men gud så mysigt att ha våran lillen därinne i magen. Allt för honom!

Rent känslomässigt så är det väldigt bra just nu! Vilket är ganska ovanligt för mig, tragiskt va?

Jag känner mig trygg och säker i mitt förhållande med Icchay. Och jag känner att vi kommer klara det här mer än galant!
Men givetvis dyker det ju upp en massa orosmoln i skallen också.
För jag, Victoria Palm, ska ju faktiskt skaffa barn. Jag har en alldeles egen liten son som ligger och väntar på att få komma ut.
Det har faktiskt inte riktigt gått upp för mig helt och hållet än. Och jag tror inte att det kommer göra det fören jag ligger på BB med honom i famnen!

Hur hemskt det här än må låta, så har jag faktiskt aldrig gillat barn. Jag har alltid haft något emot småungar och har aldrig varit den som har velat komma fram och "hålla" i en bebis, för att jag ha tyckt de varit söta. Nej jag har aldrig ens tyckt att små bebisar och små barn varit särskilt söta eller intressanta. Visst låter det hemskt?

image43

Nu när jag själv är gravid så har det ju ändrats något enormt, jag längtar jättemycket efter våran egna lilla pojke. Och jag älskar att se andra små söta barn och bebisar! De är ju underbara :) Känns dock lite skrämmande för mig som aldrig har "gillat" småbarn, att plötsligt skaffa en alldeles egen. Kommer jag klara det?

Jag intalar i alla fall mig själv att jag kommer göra det utan problem. För i det här fallet så tror jag faktiskt på mig själv! Tack och lov :)



Nu är det dags för lite OC och vanlijglass tror jag ;)

Men tack för era kommentarer & kommentera gärna mycket mer!
Det är en väldigt väldigt liten del av de som läser som faktiskt kommenterar, men kul att folk läser ändå :)


Sköt om er!
/V






Kommentarer
Postat av: Sandra

Vicky, klart du kommer klara det galant :) Du är en underbar och duktig tjej!

2008-01-31 @ 21:41:24
URL: http://ungsambo.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

du kommer klara det finfint, Liam kan vara glad som får dig till mamma! :)

2008-02-01 @ 13:02:41
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0