Kebab & tzatsiki

Är precis vad jag käkat för bara ett litet tag sen! haha :) sitter ensam i lägenheten för älskling har inte kommit hem från firandet ännu. Uh så segt.
Men vi har massa sånna här "färdig rätter" i frysen, så jag gjorde iordning kebabbiffar med tzatsiki. Kan väl inte direkt påstå att färdiga biffar är någon höjdare, men tzatsikin som man blandar ihop till det var verkligen jättegod! :)
Ska använda det som blev över och dippa lite chips i sen tänkte jag ;)

Har pluggat lite på både islam provet och på inlämningsupg som jag tänkte lämna in i morgon. Har dock en fråga kvar som jag inte svarat på, men det får nog bli i morgon bitti istället tror jag! :p

Mormor verkade ha piggnat på sig lite idag, har fortfarande över 39 grader i feber, men hon såg bättre ut tycker jag! och det kändes jättebra :) Vill ju inte att min stackars mormor ska ligga där och vara dålig! :/ Hon ska vara hemma och baka massa fikabröd till oss och serva oss med mat som hon brukar! ;) <3


Jag satt och tänkte på att jag nästan aldrig, handlar saker åt mig själv. Eller jo, men väldigt sällan! Handlar verkligen inte mycket kläder, vet egentligen inte varför. Jag älskar kläder. Men jag är helt enkelt för lat för att orka engagera mig så mycket i vad jag har på mig. Dessutom kan jag ju inte påstå att det finns speciellt mycket pengar att spendera heller! Just nu prioriteras grejer till lägenheten och saker till Liam i första hand! Jag får helt enkelt komma i andra :)

Ska dock bli extremt skönt att få föräldrapenningen sen när jag slutar (efter påsklovet). Vet dock inte vad den ligger på eftersom jag inte har haft något arbete. Någon som vet?
Min kompis Sara i Jönköping sa att hennes ligger på ca 4000- men jag tyckte det lät mycket?
äsch får väl helt enkelt kolla upp det!

På tal om Sara så saknar jag henne! Lilla gullefjanten<3

Jag är allt för dålig på att höra av mig, fy på mig!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen så jag är ren & fräsch tills älsk kommer hem, hihi så får han se luggen också! Har inte berättat nått för honom (A) blir spännande!

Tack för era gulliga kommentarer, det uppskattas enormt! Mera sånt :)

Puss & Kram!
/V

Kommentarer
Postat av: maaalin

dom tröjorna är så fina. ska nog ha en själv sen när det är dax för mig :) tihih. jo tack det är bara fint med mig :) föresten hur länge har killen & du varit tillsammans? :) kramis.

2008-01-28 @ 21:18:24
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

jag har 180 kronor om dagen i föräldrapenning, och så tar jag bara ut 5 dagar i veckan. Jag får ut ungefär 2700 efter skatt :)

2008-01-28 @ 21:39:36
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Angelica

Hoppas mormor blir bättre :)
Kan du inte skriva mer om hur det känns nu innan du ska bli mamma och så, hur känns allt?
nyfiken. kramkram

2008-01-28 @ 22:09:17
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: the mooooon ;)

vad skönt att höra att mormor mår bättre!! du får hälsa så mkt till henne!

2008-01-30 @ 00:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0